Vista normal
Vista MARC
Blackwell handbook of language development / Erika Hoff, Marilyn Shatz
Ligado a: Reading and reading disordersLigado a: Atypical language development: autism and other neurodevelopmental disordersLigado a: Children with specific language impairment: bridging the genetic and developmental perspectivesLigado a: Second language acquisition in childhoodLigado a: Language and literacy in bilingual children in the early school yearsLigado a: Developing linguistic knowledge and language use across adolescenceLigado a: Bilingual first language acquisitionLigado a: Conversational understanding in young childrenLigado a: The abstract nature of syntactic representations: consequences for a theory of learningLigado a: Mechanisms of word learningLigado a: Phonological developmentLigado a: Syntatic supports for word learningLigado a: Cognitive processes in early word learningLigado a: Acquiring linguistic structureLigado a: Experiential influences on speech perception and speech production in infancyLigado a: The emergence of language: a dynamical systems accountLigado a: Input and the acquisition of language: three questionsLigado a: How inherently social is language?Ligado a: Domain-general learning capacitiesLigado a: Formal and computational constraints on language developmentLigado a: The neurodevelopmental bases of languageLigado a: On the development of the field of language developmentIdioma: Inglês.País: Estados Unidos.Publicação: Chichester : Wiley-Blackwell, 2009Descrição: 502 pISBN: 9781405194594.Coleção: Handbooks of developmental psychologyAssunto - Nome comum: Linguagem Classificação: 2700 - Sistemas de Comunicação | 2720 - Linguística, Linguagem e Fala | 2820 - Desenvolvimento Cognitivo e Desenvolvimento Perceptivo Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:Tipo de documento | Biblioteca | Cota | Estado | Data de devolução | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|
Livro | Biblioteca ISPA | L HOFF1 | Disponível | 19588 |
Não há comentários disponíveis sobre este título.
Entre na sua conta para publicar um comentário.