000 | 00921naa a2200277 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 44578 | ||
010 | _a0805838848 | ||
090 | _a44578 | ||
100 | _a20040114 k y0pory5003 ba | ||
101 | 0 | _aeng | |
102 | _aUS | ||
200 | 1 |
_aMethods for studying goals, goal structures, and patterns of adaptative learning _fEric M. Anderman, Carol Midgley |
|
463 | 1 |
_vp. 1-20 _tGoals, goal structures, and patterns of adaptative learning| / Carol Midgley. - Mahwah : Lawrence Erlbaum Associates, 2002 _06177 |
|
606 | 1 | _aPsicologia da Educação | |
606 | 1 | _aObjectivos | |
606 | 1 | _aAprendizagem | |
606 | 1 | _aMotivação | |
606 | 1 | _aEducação | |
606 | 1 | _aRealização Escolar | |
606 | 1 | _aensino | |
606 | 1 | _aObservação na Sala de Aula | |
606 | 1 | _aMétodos | |
700 | 1 |
_aAnderman _bEric M. |
|
701 | 1 |
_aMidgley _bCarol |
|
856 | 4 | _uhttps://catalogo.ispa.pt/opac/biblioteca/localizacao_doc/e2.htm |