000 00832nam a2200277 4500
001 4392
010 _a0805815376
090 _a4392
100 _a20050519d1995 k y0pory5003 ba
101 0 _aeng
102 _aGB
200 1 _aVerbal protocols of reading
_ethe nature of constructively responsive reading
_fMichael Pressley, Peter Afflerbach
210 _aHillsdale
_cLawrence Erlbaum Associates
_d1995
215 _a157 p.
606 1 _aPsicologia Educacional
606 1 _aLeitura
606 1 _aAprendizagem
606 1 _acognição
606 1 _aMetodologia
606 1 _aLinguagem
686 _a3500 - Psicologia Educacional
686 _a3550 - Aprendizagem Escolar
700 1 _aPressley
_bMichael
701 1 _aAfflerbach
_bPeter
856 4 _uhttps://catalogo.ispa.pt/opac/biblioteca/localizacao_doc/e2.htm