000 | 00832nam a2200277 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 4392 | ||
010 | _a0805815376 | ||
090 | _a4392 | ||
100 | _a20050519d1995 k y0pory5003 ba | ||
101 | 0 | _aeng | |
102 | _aGB | ||
200 | 1 |
_aVerbal protocols of reading _ethe nature of constructively responsive reading _fMichael Pressley, Peter Afflerbach |
|
210 |
_aHillsdale _cLawrence Erlbaum Associates _d1995 |
||
215 | _a157 p. | ||
606 | 1 | _aPsicologia Educacional | |
606 | 1 | _aLeitura | |
606 | 1 | _aAprendizagem | |
606 | 1 | _acognição | |
606 | 1 | _aMetodologia | |
606 | 1 | _aLinguagem | |
686 | _a3500 - Psicologia Educacional | ||
686 | _a3550 - Aprendizagem Escolar | ||
700 | 1 |
_aPressley _bMichael |
|
701 | 1 |
_aAfflerbach _bPeter |
|
856 | 4 | _uhttps://catalogo.ispa.pt/opac/biblioteca/localizacao_doc/e2.htm |