000 | 01054nam a2200265 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 3589 | ||
090 | _a3589 | ||
100 | _a20060608d2002 k y0pory5003 ba | ||
101 | 0 | _apor | |
102 | _aPT | ||
200 | 1 |
_aCharacteristics of communivative ibnteractions between children with multiple disabilities and their non-trained teachers _eeffects of an intervention process _fIsabel Maria Ridrigues do Amaral Oliveira |
|
210 |
_aPorto _cUniversidade do Porto _d2002 |
||
215 | _a294 p. | ||
328 | _a<Tese de Doutouramento> em <Filosofia> apresentada ao Faculdade de Psicologia e Ciências da Educação, Universidade do Porto , sob orientação do Professor Doutor <Joaquim Bairrão> | ||
606 | 1 | _aTeses de Doutoramento | |
606 | 1 | _aProfessores | |
606 | 1 | _aDeficiência multipla | |
606 | 1 | _aInstrumentos | |
606 | 1 | _aComunicação | |
606 | 1 | _aAprendizagem | |
606 | 1 | _aEducação Especial | |
686 | _a1110 - Teses de Doutoramento | ||
700 | 1 |
_aOliveira _bIsabel Maria Rodrigues do Amaral |
|
856 | 4 | _uhttp://hdl.handle.net/10400.12/1653 |