000 01054nam a2200265 4500
001 3589
090 _a3589
100 _a20060608d2002 k y0pory5003 ba
101 0 _apor
102 _aPT
200 1 _aCharacteristics of communivative ibnteractions between children with multiple disabilities and their non-trained teachers
_eeffects of an intervention process
_fIsabel Maria Ridrigues do Amaral Oliveira
210 _aPorto
_cUniversidade do Porto
_d2002
215 _a294 p.
328 _a<Tese de Doutouramento> em <Filosofia> apresentada ao Faculdade de Psicologia e Ciências da Educação, Universidade do Porto , sob orientação do Professor Doutor <Joaquim Bairrão>
606 1 _aTeses de Doutoramento
606 1 _aProfessores
606 1 _aDeficiência multipla
606 1 _aInstrumentos
606 1 _aComunicação
606 1 _aAprendizagem
606 1 _aEducação Especial
686 _a1110 - Teses de Doutoramento
700 1 _aOliveira
_bIsabel Maria Rodrigues do Amaral
856 4 _uhttp://hdl.handle.net/10400.12/1653