000 | 00881naa a2200241 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 31954 | ||
090 | _a31954 | ||
100 | _a20080616 k y0pory5003 ba | ||
101 | 0 | _aeng | |
102 | _aUS | ||
200 | 1 |
_aThe cognitive neuroscience of self-regulation _fJane F. banfield, et al. |
|
463 | 1 |
_vp. 62-83 _tHandbook of self-regulation : research, theory, and applications| / Roy F. Baumeister, Kathleen D. Vohs. - New York : Guilford Press, 2004 _02702 |
|
606 | 1 | _aPsicologia educacional | |
686 | _a3500 - Psicologia Educacional | ||
686 | _a3550 - Aprendizagem Escolar | ||
686 | _a2360 - Motivação e Emoção | ||
700 | 1 |
_aBanfield _bJane F. |
|
701 | 1 |
_aWyland _bCarrie L. |
|
701 | 1 |
_aMacrae _bC. neil |
|
701 | 1 |
_aMunte _bThomas F. |
|
701 | 1 |
_aHeatherton _bTodd F. |
|
856 | 4 | _uhttps://catalogo.ispa.pt/opac/biblioteca/localizacao_doc/e2.htm |