000 | 00823nam a2200289 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 2505 | ||
010 | _a1412941008 | ||
090 | _a2505 | ||
100 | _a20081204d2007 k y0pory5003 ba | ||
101 | 0 | _aeng | |
102 | _aUS | ||
200 | 1 |
_aThe keys to effective schools _eeducational reform as continous improvement _fWillis D. Rollie |
|
210 |
_aThousand Oaks _cCorwin Press _d2007 |
||
215 | _a215 p. | ||
606 | 1 | _aPsicologia Educacional | |
606 | 1 | _aEnsino | |
606 | 1 | _aAuto-eficácia | |
606 | 1 | _aCurriculum | |
606 | 1 | _aProfessores | |
606 | 1 | _aAvaliação | |
606 | 1 | _aAprendizagem | |
606 | 1 | _aMulticulturalismo | |
686 | _a3500 - Psicologia Educacional | ||
700 | 1 |
_aHawley _bWillis D. |
|
701 | 1 |
_aRollie _bDonald L. |
|
856 | 4 | _uhttps://catalogo.ispa.pt/opac/biblioteca/localizacao_doc/d.htm |