000 00823nam a2200289 4500
001 2505
010 _a1412941008
090 _a2505
100 _a20081204d2007 k y0pory5003 ba
101 0 _aeng
102 _aUS
200 1 _aThe keys to effective schools
_eeducational reform as continous improvement
_fWillis D. Rollie
210 _aThousand Oaks
_cCorwin Press
_d2007
215 _a215 p.
606 1 _aPsicologia Educacional
606 1 _aEnsino
606 1 _aAuto-eficácia
606 1 _aCurriculum
606 1 _aProfessores
606 1 _aAvaliação
606 1 _aAprendizagem
606 1 _aMulticulturalismo
686 _a3500 - Psicologia Educacional
700 1 _aHawley
_bWillis D.
701 1 _aRollie
_bDonald L.
856 4 _uhttps://catalogo.ispa.pt/opac/biblioteca/localizacao_doc/d.htm