000 | 01029nam a2200337 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 1967 | ||
010 | _a9780415492256 | ||
090 | _a1967 | ||
100 | _a20100330d2009 k y0pory5003 ba | ||
101 | 0 | _aeng | |
102 | _aGB | ||
200 | 1 |
_aTransformation of knowledge through classroom interaction _fed. Baruch Schwarz, Tommy Dreyfus, Rina Hershkowitz |
|
210 |
_aLondon _cRoutledge _d2009 |
||
215 | _a326 p. | ||
225 | 2 | _aNew perspectives on learning and instruction | |
606 | 1 | _aPsicologia da Educação | |
606 | 1 | _aInteracção na sala de aula | |
606 | 1 | _aEnsino | |
606 | 1 | _aDesenvolvimento | |
606 | 1 | _aAprendizagem | |
606 | 1 | _aConstrutivismo | |
606 | 1 | _aAprencizagem | |
606 | 1 | _aReforma | |
606 | 1 | _aInteracção social | |
686 | _a3500 - Psicologia Educacional | ||
686 | _a3550 - Aprendizagem Escolar | ||
702 | 1 |
_aSchwarz _bBaruch _ced. |
|
702 | 1 |
_aDreyfus _bTommy _ced. |
|
702 | 1 |
_aHershkowitz _bRina _ced. |
|
856 | 4 | _uhttps://catalogo.ispa.pt/opac/biblioteca/localizacao_doc/e2.htm |