Vista normal Vista MARC

Sociocultural psychology : theory and practice of doing and knowing / ed. Laura M. W. Martin ; Katherine Nelson ; Ethel Tobach

Ligado a: Visionary realism, lifespan discretionary time, and the evolving role of workLigado a: Intellectual and manual labor : implications for developmental theoryLigado a: Innovative organizational learning in medical and legal settingsLigado a: Qualitative analysis of the development of a child's theoretical knowledge and thinkingLigado a: Voices of thinking and speakingLigado a: Psychology of japanese literacy : expanding the practice accountLigado a: From spontaneous to scientific concepts : continuities and discontinuities from childhood to adulthoodLigado a: Abstract and the concreteLigado a: Cultural-historical psychology : a meso-genetic approachLigado a: Linking thought and setting in the study of workplace learningLigado a: Analysis of developmental processes in sociocultural activityLigado a: Opening vistas for cognitive psychologyLigado a: Reflecting on russian consciousnessLigado a: Uniqueness of human laborLigado a: Situated theory as a bridge between psychology, history, and educational practicesAutor secundário: Martin, Laura M. W, ed.;Nelson, Katherine, ed.;Tobach, Ethel, ed.Idioma: Inglês.País: Estados Unidos.Publicação: Cambridge : Cambridge University, 1995Descrição: 410 p.ISBN: 0421462789.Coleção: <Learning and doing : social cognitive and computational perspectivesAssunto - Nome comum: Psicologia do Desenvolvimento Classificação: 2800 - Psicologia do Desenvolvimento Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:
Pontuação
    Classificação média: 0.0 (0 votos)
Exemplares
Tipo de documento Biblioteca Cota Estado Data de devolução Código de barras
Indefinido Indefinido Biblioteca ISPA D MART/L1 Disponível 11830

Não há comentários disponíveis sobre este título.

para publicar um comentário.