`` ``
Vista normal Vista MARC

The Oxford handbook of the development of play / ed. Anthony D. Pellegrini

Ligado a: ConclusionLigado a: Playing around in school: implications for learning and educational policyLigado a: Technology and playLigado a: The development of pretend play in autismLigado a: Origins and consequences of social pretend playLigado a: Mother-child fantasy playLigado a: Children's games and playground activities in school and their role in developmentLigado a: Rough-and-tumble play: training using the social brainLigado a: Social play of children with adults and peersLigado a: Gender and temperament in young children's social interactionLigado a: Internalizing and externalizing disorders during childhood: implications for socialLigado a: Not just playing alone: exploring multiple forms of nonsocial play in childhoodLigado a: The development and function of locomotor playLigado a: Object and tool use: developmental and evolutionary perpectivesLigado a: Observational methods in studying playLigado a: The cultural ecology of play: methodological considerations for studying play an its everyday contextsLigado a: The anthipathies of playLigado a: The history of children's play in the United StatesLigado a: Play and developmentLigado a: Playing at every age: modalities and potential functions in non-human primatesLigado a: Playing at every age: modalities and potential functions in non-human primatesLigado a: Gene X environment interactions and social play: contributions from rhesus macaquesLigado a: Theories of playLigado a: Cultural variations in beliefs about play, parent-child play, and children's play: meaning for childhood developmentLigado a: Defining and recognizing playLigado a: IntroductionAutor secundário: Pellegrini, Anthony D., ed.Idioma: Inglês.País: Estados Unidos.Publicação: New York : Oxford University Press, 2011Descrição: 377 p.ISBN: 9780190247041.Coleção: Oxford Library of PsychologyAssunto - Nome comum: Psicologia do Desenvolvimento | Jogo | Desenvolvimento | Ecologia | Relação mãe-criança | Cultura Classificação: 2800 - Psicologia do Desenvolvimento | 2820 - Desenvolvimento Cognitivo e Desenvolvimento Perceptivo | 2840 - Desenvolvimento Psicossocial e da Personalidade Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:
Pontuação
    Classificação média: 0.0 (0 votos)
Exemplares
Tipo de documento Biblioteca Cota Estado Data de devolução Código de barras
Livro Livro Biblioteca ISPA D PELL1 Disponível 19966

Não há comentários disponíveis sobre este título.

para publicar um comentário.