Vista normal Vista MARC

Continuity and discontinuity of experience in child care / ed. Donald L. Peters, Susan Kontos

Ligado a: Continuity and discontinuity of experience : summary and implications for researchLigado a: Macrosystem continuity, congruity, and stability : Costa Rica as a case exampleLigado a: Moving from consistency to congruence in child care policy : the state's roleLigado a: The effects of subsidized, private, and unregulated child care on family functioningLigado a: Some aspects of the relationships between family structure and child language development in three types of day careLigado a: Managing relations with parents : research notes on the teachers roleLigado a: The attitudinal context of family-day care relationshipsLigado a: Continuity between home and family day care : caregivers and mothers perceptions and childrens social experiencesLigado a: Consistency and stability in the family microsystem environmentLigado a: Sources of stability and change in early childhoodLigado a: Continuity and discontinuity of experience : an intervention perspectiveAutor secundário: Peters, Donald L., ed.;Kontos, Susan, ed.Idioma: Inglês.País: Reino Unido.Publicação: Norwood : Ablex Publishing, 1987Descrição: 214 p.ISBN: 0893914061.Coleção: Advances in Applied Developmental Psychology / ed. Irving E. Siegel, 2Assunto - Nome comum: Psicologia do Desenvolvimento | Desenvolvimento | Continuidade | Discontinuidade Classificação: 2800 - Psicologia do Desenvolvimento Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:
Pontuação
    Classificação média: 0.0 (0 votos)
Exemplares
Tipo de documento Biblioteca Cota Estado Data de devolução Código de barras
Livro Livro Biblioteca ISPA D AADP2 Disponível 14345

Não há comentários disponíveis sobre este título.

para publicar um comentário.