Vista normal
Vista MARC
Learning to write : first language. second language / compil. Aviva Freedman
Ligado a: Languish as a second language ? remedies for composition teachersLigado a: Communicative writing practice and aristotelian rhetoricLigado a: From classroom practice into psycholinguistic theoryLigado a: Instructional focus and the teaching of writingLigado a: Writing in response to literatureLigado a: Scope for intentionsLigado a: Writers and their writing, 15 to 17Ligado a: Reliability of mean t-unit length : some questions for research in written compositionLigado a: Syntactic skill and esl writing qualityLigado a: Contrastive rhetorics : some implications for the writing processLigado a: Pluralistic synthesis of four contemporary models for teaching compositionLigado a: Redefining maturity in writingLigado a: Toward a theory of developmental rhetoricLigado a: Assessing language development : the credition projectLigado a: Growth and development of first-grade writersLigado a: New starts and different kinds of failureLigado a: Does learning to write have to be so difficult ?Ligado a: Shaping at the point of utteranceLigado a: IntroductionLigado a: PrefacePublicação: New York : Longman, 1979Descrição: 295 p.Assunto - Nome comum: Comunicação / Linguagem Classificação: 2700 - Sistemas de Comunicação Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:Tipo de documento | Biblioteca | Cota | Estado | Data de devolução | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Biblioteca ISPA | L FREE1 | Disponível | 3237 |
Não há comentários disponíveis sobre este título.
Entre na sua conta para publicar um comentário.