Vista normal
Vista MARC
Cognitive processes in spelling / compil. Uta Frith
Ligado a: Spelling errors in handwriting : a corpus and a distributional analysisLigado a: Visual factors in spellingLigado a: Formative years for spelling instruction and spelling reform in the u.s.a.Ligado a: Linguistic information in spellingLigado a: Lexical and non-lexical processing of spelling in dyslexiaLigado a: Visual imagery and individual differences in spellingLigado a: Development of orthographie imagesLigado a: Unexpected spelling problemsLigado a: IntroductionLigado a: Orthographic awarenessLigado a: Visual and phonological strategies in reading and spellingLigado a: Analysis of spelling errors in normal and dyslexic childrenLigado a: Logogen model and onthographic structureLigado a: Development of strategies in spellingLigado a: Phonological awareness and phonological representation : investigation of a speciLigado a: Slips of the penLigado a: Reader's implicit knowledge of orthographic strutureLigado a: Reading and searching for spelling errorsLigado a: Spelling abilities of profoundly pre-lingually deaf childrenLigado a: Spontaneous spelling by languge-disordered childrenLigado a: American black english and spellingLigado a: Why children sometimes write words which they do not readPublicação: New York : Academic Press, 1980Descrição: 560 p.Assunto - Nome comum: Comunicação / Linguagem Classificação: 2700 - Sistemas de Comunicação Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:Tipo de documento | Biblioteca | Cota | Estado | Data de devolução | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|
Indefinido | Biblioteca ISPA | L FRIT1 | Disponível | 3132 |
Não há comentários disponíveis sobre este título.
Entre na sua conta para publicar um comentário.