Vista normal Vista MARC

Cognitive learning and memory in children. progress in cognitive development research / compil. Michael Pressley

Ligado a: Some methodological and statistical bugs in research on children's learningLigado a: Studying student cognition during classroom learningLigado a: Figure and fantasy in children's languageLigado a: Memory development in cultural contextLigado a: Social contexts and functions of children's rememberingLigado a: Memory in very young childrenLigado a: Children's use of cognitive strategies, how to teach strategies, and what to do if they can't beAutor secundário: Pressley, MichaelPublicação: Berlin : Springer-verlag, 1985Descrição: 250 p.Assunto - Nome comum: Psicologia do Desenvolvimento Classificação: 2800 - Psicologia do Desenvolvimento Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:
Pontuação
    Classificação média: 0.0 (0 votos)
Exemplares
Tipo de documento Biblioteca Cota Estado Data de devolução Código de barras
Indefinido Indefinido Biblioteca ISPA D PRES1 Disponível 3582

Não há comentários disponíveis sobre este título.

para publicar um comentário.