Vista normal Vista MARC

Discourse and learning / compil. Philip Riley

Ligado a: Two experiments in communicative teachingLigado a: Beginners course in spoken english based on the functional approachLigado a: Viewing comprehension : l'oeil ecouteLigado a: Using authentic documents for pedagogical purposesLigado a: Specialist ? what specialist ?Ligado a: Sound and video libraryLigado a: Aspects of autonomous learningLigado a: Teaching learning : redefining the teacher's roleLigado a: Extending self-directed learning of english in an engineering collegeLigado a: Two years of autonomy : practice and outlookLigado a: Autonomy : some elementary conceptsLigado a: Mud and stars : personal constructs, sensitization and learningLigado a: Foreign language acquisition processes in a secondary school setting : negationLigado a: Comparative approach to the learning of specialized written discourseLigado a: From reading to writing actsLigado a: Learning a language : or learning to read?Ligado a: When communication breaks down : levels of coherence in discourseLigado a: Interactional structure : the role of roleLigado a: You did say oral interactive discourse ?Autor secundário: Riley, PhilipPublicação: New York : Longman, 1985Descrição: 389 p.Assunto - Nome comum: Comunicação / Linguagem Classificação: 2700 - Sistemas de Comunicação Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:
Pontuação
    Classificação média: 0.0 (0 votos)
Exemplares
Tipo de documento Biblioteca Cota Estado Data de devolução Código de barras
Indefinido Indefinido Biblioteca ISPA L RILE1 Disponível 3236

Não há comentários disponíveis sobre este título.

para publicar um comentário.