Vista normal Vista MARC

Vygotsky and education : instructional implications and applications of sociohistorical psychology / ed. Luis C. Moll

Ligado a: Assisted performance in writing instruction with learning-disable studentsLigado a: Detecting and defining science problems : a study of video-mediated lessonsLigado a: Zone of proximal development as basis for instructionLigado a: Creating zones of possibilities : combining social contexts for instructionLigado a: Writing as a social processLigado a: Learning to read and write in an inner-city setting : a longitudinal study of community changeLigado a: Changes in a teacher's views of interactive comprehension instructionLigado a: Development of scientific concepts and discourseLigado a: Vygotsky in a whole-language perspectiveLigado a: Vygotskian interpretation of reading recoveryLigado a: Teaching mind in society : teaching, schooling, and literate discourseLigado a: Vygotsky, the zone of proximal development, and peer collaboration : implications for classroom practiceLigado a: Social origins of self-regulationLigado a: Voice of rationality in a sociocultural approach to mindLigado a: Cognitive development and formal schooling : the evidence from cross-cultural researchLigado a: Historical context of vygotsky's work : a sociohistorical approachLigado a: Vygotsky : the man and his causeLigado a: IntroductionAutor secundário: Moll, Luis C., ed.Idioma: Inglês.País: Estados Unidos.Publicação: Cambridge : Cambridge University Press, 1990Descrição: 439 p.ISBN: 052136051X.Assunto - Nome comum: Psicologia Educacional Classificação: 3500 - Psicologia Educacional Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:
Pontuação
    Classificação média: 0.0 (0 votos)
Exemplares
Tipo de documento Biblioteca Cota Estado Data de devolução Código de barras
Indefinido Indefinido Biblioteca ISPA E2 MOLL/L1 Disponível 7123

Não há comentários disponíveis sobre este título.

para publicar um comentário.