Vista normal Vista MARC

Understanding practice : perspectives on activity and context / compil. Seth Chaiklin ; co-aut. Jean Lave

Ligado a: Understanding the social scientific practice of understanding practiceLigado a: Teacher's directives : the social construction of literal meanings and real worlds in classroom discourseLigado a: Solving everyday problems in the formal setting : an empirical study of the school as context for thoughtLigado a: Context and scaffolding in developmemtal studies of mother-child problem-solving dyadsLigado a: Acquisition of a child by learning disabilityLigado a: Beneath the skin and between the ears : a case study in the politics of representationLigado a: Examinations reexamined : certification of students or certification of knowledge?Ligado a: Behavior setting analysis of situated learning : the case of newcomersLigado a: Artificial intelligence as craftworkLigado a: Thinking and acting with ironLigado a: Re-searching psychotherapeutic practiceLigado a: Developmental studies of work as a testbench of activity theory : the case of primary care medical practiceLigado a: Learning to navigateLigado a: Practice of learningAutor secundário: Chaiklin, Seth;Lave, JeanPublicação: Cambridge : Cambridge University Press, 1993Descrição: 414 p.Assunto - Nome comum: Psicologia Educacional Classificação: 3500 - Psicologia Educacional Recursos em linha:Clicar aqui para aceder online Tipo de documento:
Pontuação
    Classificação média: 0.0 (0 votos)
Exemplares
Tipo de documento Biblioteca Cota Estado Data de devolução Código de barras
Indefinido Indefinido Biblioteca ISPA E2 CHAI1 Disponível 8526

Não há comentários disponíveis sobre este título.

para publicar um comentário.